SINGGAH KE R&R DENGKIL

Assalamualaikum...

Hey ualls! im back! cuti cuti ni nad taktau nak buat apa, so nad dengan kawan kawan  plan pergi berjalan ke KL. Dalam perjalan nad pergi KL, nad singgah makan di R&R. So, harini nad nak kongsikan sedikit pengalaman singgah makan di R&R. Nad dengan kawan kawan singgah makan di R&R Dengkil (Arah Utara). Di sana, kita dapat melihat sendiri dan merasai perkhidmatan yang mereka sediakan seperti yang korang semua tahu, R&R ni sememangnya dibina untuk pelancong berehat seketika kerana terlalu lama memandu. Ia juga menyediakan tempat untuk solat dan makan.


pemandangan luar R&R


Ini merupakan suasana semasa nad singgah di R&R Dengkil, sangat ramai pengunjung yang terdiri daripada keluarga atau rakan-rakan yang singgah berehat di R&R ini. Perkhidmatan yang diberikan di R&R ini adalah merupakan self service iaitu pengunjung harus membuat pesanan di kedai dengan sendirinya.


salah satu kedai yang terdapat di R&R


antara juadah yang dijual di kedai tersebut


contoh lauk yang disediakan

Pelbagai hidangan makanan yang ditawarkan kepada pelanggan di setiap kedai, gambar di atas merupakan makanan yang ditawarkan kepada pengunjung di R&R ini. Di sini, tidak semestinya makanan berlauk sahaja tetapi ada juga menjual pau, makanan ringan seperti keropok dan gula gula. 

Di samping itu, jika kita nak tau R&R tu bersih atau tidak, kita lihat pada tandas mereka. Jika ianya bersih, maka keseluruhan R&R tersebut bersih. Para pengunjung juga haruslah menjaga kebersihan bersama.

Okay lah, itu je yang nak cerita serba sedikit tentang R&R. Kalau ada rezeki kita jalan R&R lain pula hehe. okay guyss bye! see u again !




Comments

Popular posts from this blog

Apa itu perkhidmatan makanan?

KESIMPULAN